نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

هر آنچه باید درباره دختر میلیاردر "پوتین" بدانید + عکس -

خبرگزاری "رویترز" در گزارش مفصل و تازه خود به زندگی یکی از دختران "ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری روسیه پرداخته و ااز او به عنوان یک میلیاردر جوان یاد کرده است.   به گزارش خرداد، رویترز با اشاره به زندگی "کاترینا" دختر جوان پوتین می نویسد:"او در مسابقات حرکات آکروباتیک در سال 2014 میلادی شرکت کرده بود. وی هم چنین یک آکادمیسین و چهره اجرایی است که خود را همسر "کیریل شاملوف" معرفی می کند فردی که دارای سهامی 2 میلیارد دلاری در یکی از شرکت های گازی و پتروشیمی است". - See more at: http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=98382#sthash.hmG6caQR.dpuf 

 


 رویترز با اشاره به ثروت افسانه ای پوتین و اعضای حانواده اش می نویسد:"در ماه آوریل، پوتین اعلام کرد که درآمدش در سال 2014 میلادی 7.65 میلیون رویل یا 119 هزار دلار بوده است. او با انتشار فهرستی به مالکیت دو آپارتمان نسبتا معمولی و دارا بودن یک سهم در یک پارکنیگ خودرو اشاره کرده بود. با این حال، به نظر می رسد "کاترینا" وضعیت بهتری دارد و با حمایت برخی از دوستان ثروتمند رییس جمهوری روسیه توانسته ثروت خوبی بیندوزد".
 
رویترز در ادامه اشاره کرده که یکی از مقام های ارشد روسی به آن خبرگزاری اطلاع داده که کاترینا از نام "تیخانووا" به صورت مستعار استفاده می کند. "آندری اکیموف" معاون شرکت "گازپروم" نیز اظهار کرده که او اخیرا با دختر پوتین دیدار داشته است".
 
رویترز در ادامه اشاره کرده که کاترینا 29 ساله به همراه همسرش "کیریل" ثروتی 2 میلیارد دلاری دارند و این ارزیابی توسط کارشناسان مالی رویترز صورت گرفته است.
 

 
این خبرگزاری اشاره می کند که این زوج جوان یک ویلای ساحلی در فرانسه دارند که ارزش آن 3.7 میلیون دلار تخمین زده شده است. کاترینا هم چنین در دانشگاه دولتی مسکو در اجرای پروژه های دولتی همکاری می کند. او مستقیما بر این پروژه ها نقش دارد و بسیاری از قراردادهای چند میلیون دلاری سازمان های دولتی برای کار در آن دانشگاه با امضای اوست. هنوز مشخص نیست که این دانشگاه چه میزان سوددهی دارد.
 
این خبرگزاری در ادامه اشاره می کند که "ماریا" دختر بزرگ پوتین نیز فارغ التحصیل رشته پزشکی است و با دانشگاه دولتی مسکو در ارتباط است. 
- See more at: http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=98382#sthash.hmG6caQR.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد