نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

تصاویر جنگلی که فریاد می زند !/جنگل جیغ

تصاویر جنگلی که فریاد می زند !/جنگل جیغ

معمولا وقتی اسم مشهد به میان می آید، همه ما یاد حرم امام رضا می افتیم اما اکنون با لحظه آخر همراه باشید تا یکی از مکان های ترسناک و خوف انگیز این شهر را به شما معرفی کنیم!

در حوالی شهر مشهد، جنگلی کهن سال با درختان درهم تنیده ای وجود دارد که به جنگلی که فریاد می زند معروف گشته و به گفته اهالی آن حوالی، صداهایی سهمگین و خوف آور از آن به گوش می رسد و این صداها چند سالی است که شنیده می شود و پیش از آن نبوده.

جنگل جیغ کجاست؟

 

ادامه مطلب ...

این مرد به جنازه زن کرونایی تجاوز کرد!

این مرد به جنازه زن کرونایی تجاوز کرد!

مرد ۵۰ ساله ای به جرم تجاوز به جسد زنی که بر اثر کرونا مرده بود بازداشت شد !

به نقل از کرایم، لروی چاکون ۵۰ ساله مخفیانه وارد سردخانه ای در آمریکای جنوبی شده و به جسد زن بیمار تجاوز کرده است.

ماموران پلیس این مرد را هنگام خروج از سردخانه شناسایی و بازداشت کرده اند . گفتنی است لوری اکنون خود در قرنطینه ۱۴ روزه قرار دارد تا پس از اتمام دوران قرنطینه راهی زندان شود.

تجاوز به جسد

قاضی پرونده این مرد متجاوز را به دلیل رفتار غیر انسانی با یک جسد به ۳ سال زندان محکوم کرد این در حالی است که پلیس نگران انتقال بیماری از لوری به دیگر زندانیان است و به همین دلیل او را در قرنطینه ۱۴ روزه قرار داده است.

تجاوز ظالمانه ۷ مرد به دختر جوان !

تجاوز دردناک به دختر دانشجو در خانه اش

ماجرای قتل زهرا نصوری دانش اموز کنگانی توسط برادرش!

ماجرای قتل زهرا نصوری دانش اموز کنگانی توسط برادرش!


و باز هم خبری تلخ از قتل دختری کم سن و سال ،این بار در شهری از توابع کنگان !

این روز ها با خبر قتل های ناموسی زیادی 


 

ادامه مطلب ...

اذیت و آزار دختر جوان در خانه مجردی مرد پولدار

اذیت و آزار دختر جوان در خانه مجردی مرد پولدار

دختری بخاطر بلند پروازی خودش طعمه ازار و اذیت مردی قرار گرفت.


آن روز وقتی سوار خودروی شاسی بلند خارجی «پرهام» شدم، خودم را روی زمین حس نمی کردم. انگار همه رویاهایم به واقعیت تبدیل شده بود. برای دقایقی فقط به سیستم های جالب و جذاب خودرو نگاه می کردم. هیچ گاه به ذهنم نمی رسید که دختر «اقدس کلفت» روزی با چنین طمطراقی در شهر تردد کند و طعم خوشبختی را بچشد، اما من به آرزوهایم رسیده بودم تا این که روزی …

این ها بخشی از اظهارات دختر ۱۸ساله ای است که برای رسیدن به آرزوهای بی پایانش، آینده خود را تباه کرد و زندگی اش را به نابودی کشاند. این دختر جوان که ناامیدانه دست به دامان قانون شده بود تا راهی برای رهایی از سرنوشت تلخ اش بیابد، درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری آبکوه مشهد گفت: پدرم یک کارگر ساده است و مادرم از همان سال های جوانی در خانه های مردم کار می کند. به همین دلیل در محل سکونت مان به «اقدس کلفت» معروف است، اما من تا کلاس چهارم ابتدایی معنی این کلمه را نمی دانستم تا این که روزی یکی از همکلاسی هایم زمانی که قصد داشت مرا به ناظم مدرسه معرفی کند، با خنده گفت: «او دختر اقدس کلفت است.» وقتی دانش آموزان با این جمله خندیدند، تازه فهمیدم که آن ها مرا تحقیر می کنند و مادرم شغل خوبی ندارد!

از آن روز به بعد همیشه احساس حقارت می کردم و گوشه گیر بودم. وقتی زنانی را با عینک دودی و آرایش کرده داخل خودروهای گران قیمت می دیدم از ته دل افسوس می خوردم. در رویاهایم با خودم می اندیشیدم چرا من در خانواده ای بدبخت به دنیا آمده ام؟ چه می شد من هم می توانستم با یک غرور خاص لباس های شیک بپوشم و سوار این گونه خودروها شوم! از سوی دیگر هم دلم به حال مادرم می سوخت که بی منت شبانه روز کار می کرد تا من و برادر کوچکم درس بخوانیم و آینده خوبی داشته باشیم.

 

ادامه مطلب ...

مروری بر اسلحه RMCS-۴ (+ تصاویر)

تصویر لینک


یکی از نوآوری های کمپانی آمریکایی Windham، تفنگی تحت عنوان RMCS-۴ است. این تفنگ ظرف مدت زمانی کوتاه به مقبولیت قابل توجهی دست یافت. اصلی ترین علت این امر به طراحی انعطاف پذیر سلاح باز می گردد. به واسطه این حالت، RMCS-۴ قادر به کار با کارتریج های متنوعی خواهد بود. از جمله محبوب ترین کارتریج های مورد استفاده می توان به ناتو ۵.۵۶ mm ۷.۶۲×۳۹، mm و ۹ mm اشاره کرد.

  ادامه مطلب ...