نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

این مرد ماشین بتمن را با موتور بوینگ برای خود ساخته است

این مرد ماشین بتمن را با موتور بوینگ برای خود ساخته است

رانندگی با ماشین سیاه، قدرتمند و سریع بت من به نظر جالب می رسد بسیاری آرزوی سوار شدن ماشین مشابه آنچه در Dark Knight دیدیم را دارند اما تنها یک نفر رویای خود را به حقیقت نزدیک کرده است. Casey Putsch ماشین بت من را برای خود ساخته است. موتور بوئینگ این خودرو نیز از یک هلیکوپتر برداشته شده است.

موتور این خودروی دست ساز 385 اسب بخار قدرت دارد و در قسمت جلوی خودرو قرار گرفته است. وزن این خودرو طویل نیز 1.2 تن می باشد و این موتور به خوبی از پس بدنه این خودرو برمی آید.

داخل این خودرو شبیه کابین خلبان طراحی شده است و در وسط آن نیز از یک iPad برای کنترل بخشی از خودرو و دریافت اطلاعات راه یابی از طریق GPS نصب شده است.


فیلم مستهجن پسر مبارک و دختر غربی لو رفت + عکس


با جاسوسی برخی سران حزب حاکم مصر از حسنی مبارک و فرزندان وی، فیلمی جنسی از رابطه جمال مبارک با یک دختر انگلیسی فاش شد.

به گزارش سه نسل به نقل از مشرق، بر اساس اسنادی که روزنامه "روزالیوسف" مصر منتشر کرده است، "صفوت الشریف" یکی از رهبران سابق حزب ملی سابق در این کشور از حسنی مبارک رئیس‌جمهور مصر و فرزندان و همسر وی جاسوسی می‌کرده است.

این روزنامه می‌‌افزاید که به اسنادی انگلیسی دست یافته است که نشان می‌دهد، شریف یک شرکت امنیتی صهیونیستی موسوم به آفیران هاوک را که مقر آن در لندن قرار دارد، مأمور گرفتن تصاویری در همین راستا کرده بود.

یکی از تصاویری که این شرکت موفق به ضبط آن شده است، فیلمی از جمال مبارک است که بدون اطلاع وی گرفته شده که وی در آن با یک دختر انگلیسی رابطه نامشروع جنسی برقرار کرده است.

شریف از این شرکت خواسته بود تا مکالمات حسنی مبارک را نیز در جریان سفرهای رسمی خود به لندن ضبط کند.


این در حالی است که شریف از دیگر ارکان نظام سابق مصر نیز جاسوسی میکرده و رفتار و مناسبات صدها تن از شخصیت‌های مصری، عربی و خارجی و سفرای خارجی را نیز دنبال می‌کرده است، برخی از این هدف‌ها در اماکن اقامتی خود در لندن و سایر نقاط اروپا مورد جاسوسی شریف قرار می‌گرفتند.

این روزنامه می‌افزاید که صفوت شریف از سال 1993 تا 2011 میلادی جاسوسی خود از مبارک و فرندان و همسر وی و سایر شخصیت‌های مصری و عربی را ادامه داده است و این شرکت صهیونیستی ده‌ها عملیات محرمانه برای شریف انجام داده است.

بیشتر بدانید:   جاسوسی | حا

تا حالا رفتین شکار ملخ حتم دارم رفتین ولی این یکی با اونی دیگه


تا حالا رفتین شکار ملخ حتم دارم رفتین ولی این یکی با اونی دیگه  

 

فرق می کنه ! 

 

موتورسیکلت هایی متفاوت


So you think your Bike is special?
















عکس / تصاویر زیباییهای کهکشانها از دید اخترشناس آماتور


"گئورگی سوتورین" اخترشناس آماتور توانست با استفاده از دوربین عکاسی و تلسکوپ دست سازش تصاویری شگفت انگیز از آسمان شب به ثبت برساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این تصاویر که با استفاده از ابزار دست ساز گرفته شده اند از کهکشانهایی به ثبت رسیده اند که هزاران سال نوری از زمین فاصله دارند. "گئورگی سوتورین" این تصاویر را با استفاده از دوربین عکاسی و تلسکوپ دست ساز خودش به ثبت رسانده است.

این عکسهای شگفت انگیز شامل زوایایی از سحابی اوریون و سحابی روزتا هستند، سحابی عظیمی که سفر از یک سوی آن به سویی دیگر با سرعتی برابر سرعت نور به 130 سال زمان نیاز دارد. این اخترشناس آماتور اکراینی تلسکوپش را با مشقت فراوان و پس از سرهم بندی قطعات مختلف که بر روی وضوح تصاویر تاثیر گذار بودند، ساخته و برای ثبت تصاویر مورد استفاده قرار داد.

سوتورین اولین تلسکوپ خود را با قرار دادن عدسی هایی درون لوله ای مقوایی ساخت و با استفاده از آنها توانست تصاویری از سیاره زهره به ثبت برساند.

سپس وی به تدریج و با جمع آوری و خریداری قطعات مختلف توانست تلسکوپ مورد نظرش را بسازد. برای ثبت تصاویر سوتورین چند صد کیلومتر از شهر فاصله گرفت تا آلودگی نوری در ثبت عکسها تاثیر منفی به جا نگذارند:









آموزش به دختران برای ازدواج با میلیونرها!


ایسنا : چین کشور عجیب و غریبی است. در این کشور همه چیز پیدا می‌شود. حتی مدرسه‌ای برای آموزش دختران برای ازدواج با میلیونرها!

اگر شما هم دختر هستید و مانند بسیاری از دختران رویای ازدواج با یک میلیونر را در سر می‌پرورانید بهتر است سری به چین زده و در مرکز آموزش اخلاقی پکن ثبت‌نام کنید.

30 ساعت آموزش به ارزش حدود 20 هزار یوآن معادل سه هزار و 80 دلار به دختران ثبت‌نامه کرده در مرکز آموزش اخلاقی پکن کمک می‌کند تا بتوانند برای ازدواج یک میلیونر و یا حتی یک میلیاردر را تور کنند!

دختران در این مرکز آموزش می‌بینند که چطور رفتار کنند تا یک فرد ثروتمند را به سمت خود جلب کرده و در نهایت با او ازدواج کنند.

به گزارش رویترز، این مرکز در کشوری احداث شده که دومین اقتصاد بزرگ دنیا محسوب می‌شود و 189 میلیاردر و کمی کمتر از یک میلیون میلیونر را در خود جای داده است.

حدود دو هزار 800 زن و دختر تاکنون در مرکز آموزش اخلاقی پکن که از آگوست سال قبل راه‌اندازی شده ثبت‌نام کرده‌اند.

ژوئه یوئه، 23 ساله یکی از کسانی که در این مرکز ثبت‌نام کرده معتقد است که این مرکز می‌تواند راه زنان را برای ساختن آینده‌شان هموار کند.

به گفته او ثبت‌نام در این مرکز و پرداخت هزینه دوره آموزشی کاملا ارزش دارد.

وی عنوان می‌کند: اگر من بتوانم با یک میلیونر ازدواج کنم دیگر نه خودم و نه خانواده‌ام در آینده هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

لیلی بینگ 28 ساله نیز اعتقاد دارد که این مرکز می‌تواند چشم‌انداز آینده زنان چینی را امیدوارانه‌تر کند.

مرکز آموزش اخلاقی چین اعلام کرده که ظرف چند ماه گذشته توانسته 30 نفر از دانش‌آموزان خود را به ازدواج مردان میلیونر درآورد.

به گفته شائو تونگ، بنیان‌گذار مرکز آموزش اخلاقی پکن زنان با گذراندن دوره‌های آموزشی این مرکز می‌توانند کیفیت شخصیت خود را بالا برده و بتوانند با یک فرد ثروتمند ازدواج کنند.

ازدواج دوم به قیمت جان مرد جوان تمام شد


شرق: مردی که شوهرخواهرش را در یک انتقام‌گیری خشن به قتل رسانده ‌بود به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود. به‌گزارش خبرنگار ما، متهم پرونده بعد از اینکه متوجه ‌شد شوهرخواهرش ازدواج مجدد کرده‌ است و قصد دارد خواهرش را به قتل برساند او را با ضربات چاقو از پا درآورد. دو سال قبل صاحب‌ بنگاهی در خیابان نواب تهران به پلیس گزارش داد مردی به دو برادر حمله‌کرده‌ و یکی از آنها را به قتل رسانده‌ است.

با توجه به این گزارش ماموران به محل رفتند و متوجه شدند یکی از دو برادر که امیر نام دارد به رغم تلاش پزشکان جان باخته و برادر دیگر هنوز زنده‌است. ماموران ابتدا جلال- برادر امیر - را مورد بازجویی قرار دادند. این مرد به پلیس گفت: من و برادرم در بنگاه نشسته و منتظر همسر دوم برادرم بودیم. قرار بود او برای اجاره خانه مدارکی را بیاورد اما قبل از اینکه سحر برسد برادر همسر اول امیر آمد و با چاقو به جان ما افتاد. جلال به پلیس گفت از وقتی برادرش ازدواج مجدد کرده ‌بود با خانواده همسر اولش درگیری داشت.

ماموران در ادامه به سراغ مرد ضارب رفتند و او را بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها به قتل شوهرخواهرش اعتراف کرد و گفت: امیر سال‌ها قبل با خواهرم ازدواج کرده‌ بود. خواهرم همه زندگی‌اش را برای او گذاشت اما این مرد به او خیانت کرد. او چند هفته قبل از حادثه زنی را به صورت صیغه‌ای به عقد خود درآورده ‌بود و با او زندگی می‌کرد. این موضوع خیلی خواهرم را ناراحت کرده‌ بود و مرتب با هم دعوا و درگیری داشتند. من چندبار به امیر گفتم بهتر است خواهرم را طلاق بدهد اما او توجهی نمی‌کرد.

متهم ادامه ‌داد: روز حادثه خواهرم با من تماس گرفت و گفت امیر او را تهدید کرده و گفته ‌است قصد کشتنش را دارد. من هم خیلی ناراحت شدم. می‌دانستم وقتی امیر می‌گوید کاری را انجام می‌دهد دیگر از گفته‌اش دست نمی‌کشد. خواهرم به من گفته ‌بود امیر برای اجاره‌خانه‌ای برای همسر دومش به بنگاه رفته ‌است. دنبالش رفتم و در بنگاه با هم درگیر شدیم. من که به شدت عصبی بودم او را با ضربات چاقو زدم. برادرش هم برای دفاع از او آمد من هم چند ضربه به جلال زدم.

بنا بر این گزارش با تکمیل پرونده و صدور کیفرخواست علیه متهم، وی برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران معرفی شد و قرار بود او روز شنبه برای محاکمه به دادگاه منتقل شود اما به دلیل حاضر نشدن وکیلش در دادگاه رسیدگی به پرونده به وقت دیگری موکول‌شد. 

خواص اعجاب انگیز سنگ ها

خواص اعجاب انگیز سنگ ها


جواهرات و سنگ ها اشعه و حرارت کیهانى را جذب نموده , سپس طبق خواص خود, پرتو و اشعه را به هاله ها و چاکرا هاى فرد منعکس ...


جواهرات و سنگ ها اشعه و حرارت کیهانى را جذب نموده، سپس طبق خواص خود، پرتو و اشعه را به هاله ها و چاکرا هاى فرد منعکس کرده و به شخص نیرو مى بخشد.
سنگ ها و جواهرات داراى
- خواص مغناطیسى
- خواص طبى
-  خواص سحرى میباشد و باید دقیقا این خواص را شناخته و در رابطه با طبع و مزاج و عنصر خود و همینطور برج و ستاره خود، سنگ ها و جواهرات را انتخاب و از آن استفاده نمائیم .
امروزه هر چند موارد استفاده از این سنگها به این شکل معمول و شناخته شده نیست ولى گاهى در گوشه هایى از جهان شاهد استفاده از سنگها به عنوان دارو هاى تدریجى مى باشیم .حتى افرادى که به این گونه درمان ها معتقد نیستند اگر یکى از این سنگها را در اختیار داشته باشند و بر روى بدن یا در اتاق خود قرار دهند متوجه نیروهاى مثبت آن خواهند شد .هر چند با صراحت اعلام مى کنیم که این سنگها هرگز جایگزین علم پزشکى نمیشوند ولى بسیار سودمندند.
بسیارى از مدیتور ها براى انجام عمل مدیتیشن از نوعى کریستال خاص که سرشار ازسنگ سیلیس است استفاده مى کنند. این ترکیب به میزان فراوانى در شن هاى کویر لوت ایران یافت مى شود که از هند و بسیارى از کشورهاى اروپایى براى داشتن آن به ایران مسافرت مى کنند.
کلید اصلى درمان، کشف طبیعت بیمارى و درک علت یا علل اصلى بیمارى مى باشد ضرورى است که ابتدا ریشه و طبیعت بیمارى را کشف نمائیم.
بیمارى ها معمولا نشات گرفته از نگرانى یا استرس هاى درونى است کشمکش میان روح و شخصیت فرد، موجب بهم خوردن تعادل و ایجاد عدم هماهنگى در اعضاى بدن میشود مهمترین بخش درمان، آگاهى افراد، پیشگیرى و درک علت بیمارى است .
چنانچه فرد براى روح و جسم خود اهمیت ویژه قائل شود و روح و روان خود را تقویت کند میتوان گفت که بیشتر امراض را از خود دور کرده و زندگى سالم و پر نشاطى خواهد داشت.
وقتى روح خسته و بى نشاط باشد امراض و بیمارى ها به سراغ فرد آمده و او را از پاى در مى آورد. در این بین براى نشاط و تقویت روح , سنگ ها و جواهرات نقش ویژه و ارزنده اى ایفا مى کنند . کافى است که از خواص درمانى سنگها مطلع و آگاه باشیم .
 امراض و بیماریهاى روحى، روانى و درونى به راحتى و بدون نیاز به داروهاى شیمیایى قابل پیشگیرى و درمان هستند. گذشته از زیبایى ظاهرى سنگها از نظر شکل و رنگ طبیعى آن که آرامش خاصى به افراد میدهد، استفاده مداوم از آنها در پیشگیرى و درمان بیمارى، با توجه به انرژى هاى نهفته در درون سنگها و جواهرات انسان را قوى مى کند ودر برابر بیمارى ها و مشکلات مقاوم مى سازد .
همیشه افرادى که در برابر مشکلات و ناراحتیها مقاومت و پایدارى مى کنند نیازمند یک نیروى پشتیبان و تقویت کننده هستند تا بتوانند به آنها غلبه و خود را پیروز معرفى کنند که در این میان سنگها (مواد معدنى) می توانند کمک شایانى به افراد بکنند و سلولهاى ضعیف را که بر اثر مقاومت بیش از حد در حال از بین رفتن هستند تقویت کرده و موجب تجدید حیات آنها مى گرداند.
کافى است که به قدرت اعجاز آمیز سنگها در زمینه درمان پى ببریم :
وقتى روح فردى با مشکلات دست به گریبان شد و نتوانست به آنها غلبه کند آزرده میشود و انرژى و امواج نامطبوع (یا منفى) منتشر مى کند که همین امر در برخوردها و رویا رو شدن با دیگران موجبات ناخشنودى دیگران را فراهم میسازد و انرژى منفى ناخواسته به دیگران منتقل شده و شادى را از محیط اطراف خود میگیرد.بطور مثال چنانچه در بین چند نفر , یکى از آنها شاد و خنده رو باشد انرژى مثبت خود را به دیگران میدهد.وقتى دقت کنید مى بینید که تمامى آن جمع بخودى خود درحال خندیدن و شادى هستند (جشنها و عروسى ها) و بالعکس(مراسم عزادارى و سوگوارى).
- ضرب المثل بودائیان تبتى :
اگر پس از به دنیا آمدن به عنوان یک موجود بشرى، به اصول و عقاید مقدس اهمیت ندهید مانند کسى هستید که از یک سرزمین پر از سنگها و جواهرات قیمتى، دست خالى باز میگردید که چنین قصورى بسیارى دردناک است طبیعتى که درآن زندگى مى کنیم پر از راز و رمز هایى است که کمتر به آن توجه شده است
منبع: گردآوری: گروه زر

چطور باتری لپ تاپ خود را آزمایش کنیم و طول عمر آن را افزایش دهیم

Apple Battery


طول عمر باتری های قابل شارژ پس از گذشت زمان کاهش می یابد، اما اگر به تازگی لپ تاپ خریده اید و می خواهید طول عمر باتری آن را بدانید در ادامه برخی از روش های آزمایش و کنترل باتری لپ تاپ در سیستم عامل های مک و ویندوز را مشاهده خواهید کرد. با این نرم افزارها می توانید مطمئن شوید طول عمر باتری لپ تاپ تان چقدر است و به چه میزان با اطلاعاتی که تولیدکنندگان ارائه می کنند متفاوت است. در ادامه علاوه بر راه های آزمایش باتری لپ تاپ، روش های افزایش طول عمر باتری را نیز آموزش خواهیم داد.

آزمایش و کنترل باتری در ویندوز

battery life

نرم افزار مجانی Battery Eater یک ابزار تحت سیستم عامل ویندوز است که قادر است باتری لپ تاپ را با صورت کامل و با استفاده از روش مصرف حداکثر انرژی آزمایش کند. این نرم افزار به شما گزارش می دهد که باتری لپ تاپ شما دقیقا چقدر دوام می آورد.

علاوه بر نرم افزار Battery Eater می توانید از نرم افزار دیگری به نام Battery Bar استفاده کنید این نرم افزار در دو نسخه مجانی و Pro عرضه می شود پس از نصب نرم افزار یک آیکان در نوار Taskbar اضافه خواهد شد و اطلاعات جالبی در رابطه با طول عمر باتری و تاریخچه شارژ و دشارژ شدن آن ارائه می کند.

آزمایش و کنترل باتری لپ تاپ در مک

اگر لپ تاپ شما مجهز به سیستم عامل Mac است می توانید از ابزار داخلی مک با نام System Profiler استفاده کنید برای دسترسی به این ابزار وارد Utilities در Application شده و سپس About this Mac را انتخاب کنید در این قسمت شما اطلاعاتی در مورد سیستم و سلامت باتری به دست خواهید آورد.

همچنین می توانید از نرم افزار iStat Menus استفاده کنید این نرم افزار نیز قادر است اطلاعات کاملی را در مورد باتری و سلامت آن در اختیار شما قرار دهد.

چطور باتری لپ تاپ را کالیبره کنیم

batterycare-netزمانی که برای اولین بار یک لپ تاپ می خرید می توانید با کالیبره کردن باتری آن، طول عمر باتری را به حداکثر برسانید برای این کار می بایست ابتدا لپ تاپ را شارژ نکنید و آن را آنقدر روشن نگه دارید تا باتری آن دشارژ شده و خاموش شود سپس آن را به شارژ وصل کرده و صبر کنید تا باتری لپ تاپ بصورت کامل شارژ شود پس از آن لپ تاپ را از شارژر جدا کرده و لپ تاپ را روش کرده و مجدا باتری را بصورت کامل دشارژ کنید. اپل پیشنهاد می کند اولین باری که لپ تاپ را می خرید حتما یک بار با این روش باتری آن را کالیبره کنید پس از آن نیز هر چند ماه یک بار این کار را انجام دهید تا طول عمر باتری همواره در بهترین حالت ممکن باقی بماند.

کاربران ویندوز می توانند از نرم افزار مجانیBatteryCare برای کنترل دشارژ شدن باتری وکالیبره کردن آن استفاده کنند کاربران مک ولی می بایست حدود 7 دلار برای نرم افزار Watts بپردازند تا از امکانات یکسان بهرمند شوند.

اگر در نرم افزارهای نام برده شده Current Battery Capacity حدود 50 درصد بود سعی کنید آن را به روشی که در بالا توضیح داده شد کالیبره کنید اما اگر ظرفیت باتری کمتر از 25 درصد اعلام شد می بایست باتری لپ تاپ را تعویض کنید و خود را برای هزینه خرید یک باتری جدید آماده کنید.

در نهایت نیز به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ایی که پیشتر در مورد افزایش طول عمر باتری گجت های مختلف تحت عنوان "افزایش عمر باتری گجت، iPod و موبایل" منتشر شده بود را از دست ندهید.

منبع: LifeHacker


کتک خوردن زن از همسر به خاطر زیبایی!

زنی در دادگاه خانواده گفت: همسرم این ادعا را دارد که به دلیل علاقه زیاد نسبت به من مشکوک است و مرا کتک می‌زند چرا که از نظر او من بسیار زیبا هستم.

به گزارش ایسنا، زنی با حضور در دادگاه خانواده ضمن ارائه درخواست طلاق خود به رییس شعبه اظهار کرد: شوهرم بسیار روانی است، او به همه چیز و همه کس مشکوک است و از نظر او همه مردمان کره خاکی نظر بد نسبت به من دارند. بیماری او به قدری شدید است که خود گاهی اوقات به آن اعتراف می‌کند.

وی در ادامه افزود: شوهرم به دلیل بیماری‌اش مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد به طوری یک بار در زیر ضربه‌های او بیهوش و به بیمارستان منتقل شدم، او حتی به نزدیکترین افراد در خانواده‌ام بدبین است تا جایی که من به خاطر آزار و اذیت‌های او حجاب خود را تغییر داده و چادر را انتخاب کردم اما با این کار هم او بهتر نشد.

این زن جوان عنوان کرد: تا الان با همه مشکلات کنار آمدم اما شوهرم تمام حرمت‌ها را از بین برده و به من تهمت داشتن روابط نامشروع را زده، با این وضعیت دیگر نمی‌خواهم با او لحظه‌ای زیر یک سقف زندگی کنم.

مرد که در دادگاه حضور داشت بیان کرد: این حق طبیعی من است که همواره نگران و مراقب همسرم باشم چرا که او از نظر ظاهری بسیار زیباست و من نمی‌توانم قبول کنم کسی به چشم بد به همسرم نگاه کند. من فرد بی‌غیرتی نیستم که اجازه دهم هر کس هر طور که مایل است با همسرم رفتار کند. من به همسرم علاقه‌مند هستم و به دلیل علاقه شدید است که اینگونه رفتار می‌کنم.

زن جوان با اعتراض رو به قاضی جلسه گفت: این مرد بیمار است و رفتارهای خود را اینگونه توجیه می‌کند. من سالهاست که این حرف‌ها را شنیده‌ام و تا چندی پیش سعی می‌کردم آنها را قبول کنم؛ اما او بیمار است. من دیگر حاضر به ادامه زندگی با او نیستم.

قاضی جلسه بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان به دلیل نداشتن مدارک کافی حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.







سرنوشت مرموز دختر 11 ساله/ برخورد با صادرکنندگان ویزاهای جعلی


سرنوشت مرموز دختر 11 ساله

روزنامه ایران  : با گذشت 23 روز از ناپدید شدن مرموز دختر 11 ساله در شهر «ابوزید آباد» اصفهان تلاش پلیس برای کشف سرنخی از سرنوشت وی همچنان بی‌نتیجه مانده است. به گزارش خبرنگار ما ، «مطهره» ظهر 28 خرداد امسال از خانه خارج شد اما ناگهان به طرز مرموزی ناپدید شد.با طولانی شدن غیبت دخترک، خانواده‌اش موضوع را به پلیس اطلاع داده و همراه اهالی به جست‌وجو در شهر و کویر پرداختند. اما به رغم گذشت 23 روز از ناپدید شدن دختر 11 ساله، تحقیقات برای یافتن او بی‌نتیجه مانده و عکس و مشخصات او برای شناسایی در اختیار پلیس سراسر کشور قرار گرفته است. 
 
برخورد با صادرکنندگان ویزاهای جعلی

فرمانده نیروی انتظامی از برخورد جدی و قاطع با شرکت‌های صادرکننده ویزای جعلی تحصیل و مسافرت خارج از کشور خبر داد.
سردار اسماعیل احمدی مقدم دیروز در حاشیه گشایش ساختمان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: این نوع اقدامات جعل و کلاهبرداری است که به طور قطع با اینگونه افراد و شرکت‌ها برخورد خواهد شد. ضمن اینکه پلیس‌های تخصصی اینگونه آگهی‌ها را در رسانه‌ها شناسایی کرده و با آنها برخورد می‌کنند. از مردم هم می‌خواهم فریب این وعده‌ها را نخورند چرا که اگر ویزا نیز قانونی باشد آنها در کشور مقصد دچار مشکلات حاد شده و هیچ کس نمی‌تواند کاری انجام دهد.
وی در ادامه خرید و فروش فیش حج را قانونی دانست و تأکید کرد: قانون در این خصوص هیچ محدودیتی تعیین نکرده است و سازمان حج و زیارت به عنوان متولی این سفر معنوی برای اینکه برخی افراد سالخورده از این سفر معنوی محروم نشوند تسهیلاتی در نظر گرفته است. 

عجیبترین شغل هایی که اسمش راهم نشنیدید + عکس


به گزارش بانکی دات آی آر مشاغل عجیب و غریب دنیا کم نیستند. اما در میان همان مشاغل عجیب هم باید به چند مورد اشاره‌ای ویژه داشته باشیم که اصولا روی ترکیب «عجیب و غریب» را سفید کرده‌اند. آنچه در پی می‌آید نگاهی است به همین مشاغل.


محافظ پل‌های متحرک

فردی که باید هر شش ماه یک بار به طور رسمی پل‌های متحرک را بالا و پایین ببرد و مطمئن شود که آنها معیوب نیستند.

 



آدامس پاک‌کن
آدامس پاک‌کن‌ها باید با کمک دستگاه‌های مخصوص تولید‌بخار آدامس‌های چسبیده شده به پیاده‌روها، نیمکت‌های کنار خیابان‌ها و هر جایی دیگر که آنها چسبیده باشند، بکنند و محل آغشته شده را تمیز کنند.

 




جدا‌کننده جوجه‌های نر و ماده
فردی که چنین شغلی را برعهده می‌گیرد باید هر روز به میان خیل عظیمی جوجه تازه از تخم درآمده برود تا پی ببرد کدام نر و کدام ماده هستند، در پایان نیز آنها را از یکدیگر جدا کند.

 



مغزخالی‌کن

منظور ما از «مغزخالی کن» آن دسته از افرادی نیستند که مدام سوال و اطرافیان‌شان را کلافه می‌کنند، بلکه مغزخالی‌کنی شغلی رسمی و محترمانه است و فردی که چنین حرفه‌ای را انتخاب می‌کند باید هر روز در کشتارگاه‌ها حاضر شود، سر حیوان ذبح شده را روی میز قرار دهد یا به یک قلاب آویزان کند و سپس جمجمه را شکافته و مغز آن را که در برخی از کشورها غذایی بسیار لذیذ محسوب می‌شود، خارج کند.

 



چشنده غذای سگ
بله، در کشورهایی که غذای مخصوص سگ تولید می‌شود، این انسان‌ها هستند که باید وظیفه چشیدن غذای سگ‌ها را برای کارخانه‌های تولیدکننده این نوع محصولات انجام دهند و نسبت به مناسب بودن طعم آن برای این حیوانات خانگی اطمینان حاصل کنند. البته این مساله همیشه اعتراض گروه‌هایی را هم در پی داشته است.


مورچه‌گیر

شاید شما هم جزو آن دسته از مردمی باشید که در دوران کودکی صاحب یک مزرعه کوچک مورچه بوده‌اید. پس لازم است بدانید بعضی از آن مورچه‌ها متعلق به مزارع بسیار بزرگتر هستند و در این مکان‌ها پرورش یافته‌اند. اما رفتن به مناطق جنگلی و بیابانی و دفن کردن مورچه‌ها برای پرجمعیت کردن آن مزارع بزرگ راهی برای امرار ‌معاش بعضی از مردم است. واقعا تعجب‌آور است که چطور آنها می‌توانند این حشرات را گرفته و به صورت محموله دریایی به نقاط دیگر جهان ارسال کنند!

 

 

ژله پرکن شیرینی‌های دونات

فردی که شغل وی پرکردن دونات‌ها با ژله است باید صاحب دستانی ماهر و اعصابی فولادین باشد، زیرا تنها مقدار ناچیزی ژله اضافه - بمب ! - می‌تواند دونات‌ها را مانند یک نارنجک دستی منفجر و متلاشی کند.


ساقدوش عروس کرایه‌ای
در برخی از کشورها که داشتن ساقدوش عروس جزو جدانشدنی مراسم ازدواج و عروس خانم نیز از داشتن دوستان و اقوام نزدیک بی‌بهره است، چه کسی باید وظیفه ساقدوشی را انجام دهد و وی را در این مراسم به یادماندنی همراهی کند؟ خیلی ساده است عروس خانم باید دست به جیب شود تا ساقدوش کرایه‌ای این نقش را ایفا کند.

 

 

 



توپ گلف جمع‌کن
توپ گلف جمع‌کن‌ها افرادی هستند که هر تالاب، دریاچه یا بستر آبی را که در نزدیکی زمین‌های گلف واقع شده، به دقت جست‌وجو می‌کنند تا شاید توپ گلف مفقود شده‌ای را بیابند، آن را بار دیگر جلا دهند و مجددا به فروش برسانند. شاید در نگاه نخست این شغل چندان پر درآمد به نظر نرسد اما گفته می‌شود این افراد روزانه دست‌کم 3000 توپ گلف جمع می‌کنند.


داور بو
داورهای بو معمولا در صنایع مختلف مشغول به کار می‌شوند. برای مثال برخی از داورهای بو برای کارخانه‌های ‌تولید‌کننده بو زداهای زیر بغل (دئودورانت‌های زیر بغل) کار می‌کنند و از جمله وظایف آنها این است که زیر بغل افرادی که دئودورانت‌های مختلف را استفاده کرده‌اند، ببویند. برخی از آنها نیز به استخدام کارخانه‌های تولیدکننده دهان‌شویه در می‌آیند و کار آنها بو کردن دهان افرادی است که دهان‌شویه‌های مختلف را مصرف کرده‌اند!


کنترل‌چی چیپس‌های سیب‌زمینی
وظیفه این افراد بررسی چیپس‌های سیب‌زمینی در خط مونتاژ کارخانه‌های چیپس‌سازی است تا مطمئن شوند که این مواد غذایی سرخ شده، پرچرب و ناسالم از نظر فنی معیوب نباشند اما کاری به طعم و خوشمزه بودن یا نبودن آنها ندارند!


کنترل‌چی تخم‌مرغ‌ها
کار‌کنترل چی تخم‌مرغ‌ها بررسی تخم‌مرغ‌ها از نظر ترک و اختلالات دیگر قبل از درجه‌بندی و مهر تایید زدن روی آنهاست. اگر عادت به نوشیدن زیاد چای یا قهوه دارید، نباید این شغل را انتخاب کنید چون وقت این کار را به دست نخواهید آورد و حتما در این حرفه با شکست مواجه خواهید شد.


تخم‌مرغ شکن
وظیفه تخم‌مرغ‌شکن درست برعکس کنترل‌چی تخم‌مرغ‌ها است. زیرا این افراد باید به وسیله یک میله روی تخم‌مرغ‌ها ترک ایجاد کرده و سپس محتویات آنها را به درون دستگاهی بریزند که سفید‌ه‌ها را از زرده‌ها جدا می‌کند. تصور کنید وقتی یک کنترل‌چی تخم‌مرغ با یک تخم‌مرغ شکن ملاقات می‌کند چه کشمکشی بین آنها رخ می‌دهد!



رنگ‌کار مرکبات

مسوولیت رنگ‌کار مرکبات که معمولا نارس چیده می‌شوند، این است که با کمک مواد شیمیایی مانند گاز اتیلن و بخار آب کافی به آنها رنگ و ظاهری طبیعی ببخشد و کاری کند که این میوه‌های پرفایده کاملا رسیده به نظر رسند.


هنرمند صداساز فیلم‌ها
این افراد باید از انواع و اقسام اشیا و در واقع هر وسیله‌ای که آنها را در تولید صدای مورد نظر یاری می‌رساند، بهره ببرند تا بتوانند در فیلم‌ها جلوه‌های صدا ایجاد کنند. برای مثال، آنها ممکن است برای خلق صدای فردی که مشت می‌خورد از ضربه زدن به هندوانه استفاده کنند یا برای نشان دادن صدای سکوت، تنها خاموش و بی‌صدا باشند.


چروک صاف‌کن
خیر منظور آن دسته از افرادی نیستند که در صاف کردن چین و چروک چهره مجرد‌های سالخورده مهارت دارند، بلکه منظور چروک‌صاف‌کن‌های کفش‌های تولیدی هستند تا زمانی که شما کفش‌ها را در فروشگاه‌ها مشاهده می‌کنید صاف و یکدست و عاری از چین و چروک باشند.


عجیب ترین جاهایی که می توان در آن زندگی کرد + عکس

سه شنبه ، 31 خرداد 1390 ، 12:33

زندگی در یک خانه خوب، راحت و بزرگ آرزوی خیلی هاست؛ آرزویی که شاید به این راحتی ها تحقق نیابد.

به گزارش بانکی دات آی آر، خانه خوب و راحت و جایی برای زندگی همیشه یک خانه اعیانی و بزرگ نیست. گاهی ماجرا کمی متفاوت می شود.

در این گزارش شما را با خانه هایی آشنا می کنیم که حتی تصور زندگی در آنها هم برای ما بسیار عجیب است.

 

1.    زندگی در یک تابلوی تبلیغاتی یا بیلبورد

 

 

تا به حال به تابلوهای تبلیغاتی که تعدادشان کم هم نیست، دقت کرده اید؟ چه تعداد از این تابلوها  به جای اینکه تبلیغات رنگارنگ داشته باشند، خالی و بی استفاده هستند.

فکرش را بکنید، این تابلوی تبلیغاتی که جز مزاحمت هیچ فایده دیگری ندارد به آپارتمانی برای زندگی تبدیل شود. عجیب به نظر می رسد، ولی به هرحال ایده ای است که دست کم امتحانش ضرری ندارد.


2.    . زندگی در خانه ای متحرک

 

 

اگر از جمله دوستداران محیط زیست هستنید و از آسیب دیدن این دارایی با ارزش انسان دلتان به درد می آید، پیشنهاد ما به شما زندگی در خانه متحرک است.

با زندگی در چنین خانه ای علاوه بر اینکه به محیط زیست آسیب کمتری می زنید، می توانید تجربه ناب زندگی آرام کوچ نشینی را هم داشته باشید.

گرفتن انرژی از محیط اطراف با استفاده از خورشید و توربین های بادی کوچک و نیز وجود سیستمی برای جمع آوری آب باران و آب داغ شده با استفاده از نور خورشید از جمله خدماتی است که این نوع خانه به محیط زیست می کند.


3.    زندگی زیر یک چمنزار

 

 

 

در نگاه اول، چندان مهمان نواز و مهربان به نظر نمی رسد. جایی بدون سقف، صخره ای و سنگی که بادهای سردش باعث شکستن امواج می شود.

با این شرایط احتمالا چنین جایی آخرین گزینه شما برای ساخت خانه باشد، اما صاحب این خانه مثل شما فکر نمی کند.

ساختمانی که او برای زندگی انتخاب کرده از جهاتی غیر معمول به نظر می رسد، اما طوری ساخته شده که با محیط اطرافش کاملا سازگار و هماهنگ است.


4.    زندگی در یک برج مخزن آب

 

 

این برج که متفاوت با سایر همتایانش به نظر می رسد، خانه ای سه طبقه با ارتفاع 85 فوت است. این خانه در واقع بازسازی ماکت تاریخی یک برج مخزن آب است.

360 درجه بودن برج آبی منظره ای بی نظیر را برای آن رقم زده است. اقیانوس آرام، بندر هانینگتون و رود سان گابریل را می توان از داخل این خانه عجیب دید.


5.    زندگی روی یک پل

 

 

خانه ای روی پل جنبه ماجراجویانه معماری را برای شما آشکار می کند. زندگی در این خانه که دور تا دورش را سرسبزی فرا گرفته چالش های خاص خود را دارد.

سقف این خانه منحصر به فرد بتنی، کف آن پوشیده از نی و دیوارهایش شیشه ای هستند.

ارزش این خانه کوچک اما دلباز به 175 هزار دلار می رسد.


6.    زندگی داخل یک هواپیما

 

 

خانه ای که در تصویر بالا می بینید، منزل شخصی نیست. بلکه یک سوئیت در هتلی در کشور کاستاریکاست.

این سوئیت حاصل مرمت بدنه یک هواپیمای بوئینگ 727 ساخت سال 1965 است که دو اتاق و همه نوع امکاناتی هم دارد.


7.    زندگی در کلیسا

 

 

ساختمان خیره کننده ای که یادآورد معماری سبک گوتیک است، حالا بزرگترین و عجیب ترین خانه ای است که یک خانواده به تنهایی در آن زندگی می کنند.

این کلیسا که در سال 1903 در سانفرانسیسکو ساخته شد، مدتی به خاطر کمبود اعتبار برای بازسازی حال و روز چندان خوشی نداشت.

اما بعد تاجری به نام سیامک اخوان این کلیسا را به مبلغ 2/25 میلیون دلار خرید و 3 میلیون دلار دیگر نیز در آن سرمایه گذاری و آن را تبدیل به خانه ای 12 اتاقه کرد.


8.    زندگی در خانه وارونه

 

 

کلیدیوس گولوس و سباستین میکوشیک این خانه را برای شرکت در نمایشگاهی در آلمان ساختند.

دیدن این خانه هم تعجب بیننده را برمی انگیزد هم باعث خنده اش می شود.

 

تجاوز 2 مرد شرور به‌ یک دختر معلول


2 شرور سابقه‌دار با ربودن یک دختر جوان معلول ذهنی و انتقال وی به خانه‌ای در شهر قدس (قلعه حسن‌خان) در حومه تهران، او را مورد آزار و اذیت قرار دادند اما ماموران پلیس موفق شدند آنها را دستگیر 

کنند.

اوایل هفته گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی ملارد از گم‌شدن دختر جوانش خبر داد و برای یافتن او از ماموران تقاضای کمک کرد.

ماموران در تحقیق از شاکی متوجه شدند دختر وی یک بیمار کم‌توان ذهنی بوده و روز حادثه برای ملاقات با یکی از دختران همسایه از خانه خارج شده و دیگر باز نگشته است. با تشکیل پرونده قضایی در 

این زمینه و آغاز تحقیقات، دوباره شاکی در پلیس آگاهی حضور یافت و از پیدا شدن دختر جوانش خبر داد. وی گفت دخترم در دام شیطانی 2 مرد گرفتار شده است.

شاکی افزود: مردی غریبه در تماس تلفنی با خانه‌مان خبر داد که دخترم در بیمارستان بستری است و با حضور در مرکز درمانی و گفت‌وگو با پزشک معالج متوجه شدم دخترم مورد آزار و اذیت قرار گرفته و 

مردی رهگذر وی را در حالی که در جاده شهرقدس (قلعه حسن‌خان) سرگردان بوده نجات داده است. با اطلاعات به دست آمده از شاکی ماموران در بیمارستان حضور یافتند و در تحقیق از دختر کم‌توان 

ذهنی متوجه شدند وی در خیابان از سوی 2 مرد که سرنشینان یک خودروی پراید بوده‌اند ربوده شده و با انتقال به خانه‌ای مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

به این ترتیب جستجوها برای دستگیری 2 مرد شرور آغاز شد. در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت چند روز پیش ماموران به سرنشینان یک خودروی پراید که در محل ربوده شدن دختر جوان تردد 

می‌کرد، ظنین شدند. با بررسی از خودروی آنها معلوم شد مشخصات آن با خودروی 2 شرور تحت تعقیب پلیس مطابقت دارد.

با احتمال این‌که سرنشینان خودرو همان 2 مرد آزارگر هستند، خودرو توقیف و بازجویی از آنها توسط پلیس آگاهی ملارد آغاز شد. در حالی که مردان جوان ادعا می‌کردند با دختر جوان آشنایی ندارند و وی 

به دروغ از آنها شکایت کرده است، ماموران به بررسی از سامانه پلیس پرداختند و متوجه شدند 2 متهم چندین بار به اتهام زورگیری، مزاحمت برای نوامیس و شرارت دستگیر شده‌اند و هر بار پس از پایان 

محکومیت دوباره فعالیت‌های مجرمانه‌شان را ادامه داده‌اند بنابراین ماموران از دختر کم‌توان ذهنی خواستند در مواجهه حضوری با 2 متهم بازداشت ‌شده قرار بگیرد که او با دیدن مردان شرور وحشت کرد و با 

انگشت آنها را به ماموران نشان داد.

با مشخص شدن این موضوع متهمان بار دیگر بازجویی شدند و عاقبت به ربودن و آزار و اذیت دختر معلول اعتراف کردند.

بنابر این گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند و پرونده آنها برای این‌که محل وقوع جرم در شهرقدس ـ قلعه حسن‌خان ـ رخ داده بود با صدور عدم صلاحیت رسیدگی به دادگستری شهر قدس 

ارسال شد.