نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

فروش یک ساختمان به 40 نفر

روزنامه جام جم : فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری فردی که یک ساختمان 6 طبقه را به بیش از 40 نفر فروخته و با این روش 9 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبرداد. 
به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد اکبری‌کنعان با اعلام این خبر افزود: راز کلاهبرداری این متهم زمانی فاش شد که چند نفر برای تحویل واحدهای خریداری شده خود به این ساختمان مراجعه و متوجه شدند واحدها به چند نفر دیگر نیز فروخته شده است، به همین خاطر راهی اداره آگاهی شهرستان ابهر شدند تا از فروشنده آن شکایت کنند. 
وی ادامه داد: یکی از شاکیان در تشریح ماجرا به ماموران گفت: زمانی که به دنبال خرید مغازه بودم متوجه شدم فردی قصد دارد یکی از مغازه‌های ساختمان خود را که تازه‌ ساخت و از موقعیت خوبی برخوردار بود را به فروش برساند، به همین خاطر با فروشنده وارد معامله شدم و با پرداخت 35 میلیون تومان، قرارداد را نوشتیم، اما بعد از مدتی که برای تحویل گرفتن مغازه رفتم از فروشنده خبری نبود و متوجه شدم که این مغازه به چند نفر دیگر نیز فروخته شده است. 

فرمانده نیروی انتظامی ابهر با بیان این‌که مأموران در تحقیقات خود دریافتند صاحب این ساختمان، مغازه‌ها و واحدهای آن را به بیش از 40 نفر فروخته است، گفت: با اطلاعات به دست آمده، متهم شناسایی و پلیس به محل زندگی وی اعزام شد و او را دستگیر کردند که متهم در تحقیقات به کلاهبرداری 9 میلیارد ریالی از 40 نفر اعتراف کرد.

عکس هایی دیده نشده از نگهداری جسد لنین + 18

با این که وی سال ها پیش مرده است اما تا کنون خاکسپاری نشده است

Body Of Famous Soviet Symbol - Lenin (11 pics)

ادامه مطلب ...

پلنگ در ایرانشهر 16 گوسفند را درید

سرپرست حفاظت محیط زیست سیستان ‌و بلوچستان گفت: حمله پلنگ گرسنه در ارتفاعات دهستان دامن ایرانشهر 16 راس گوسفند را از بین برد.

به گزارش مهر، خسرو افسری اظهار داشت: ماموران گارد حفاظت محیط زیست بنا بر گزارشات مردمی مبنی بر حمله پلنگ به دام‌ ها به ارتفاعات کوه‌ های چارک از توابع تیغ آب دهستان دامن بخش مرکزی شهرستان ایرانشهر اعزام شدند.
 
وی گفت: پس از بررسی منطقه بقایای 16 رأس گوسفند که در دره‌ ها و حاشیه رودخانه دائمی چارک یکی از سرشاخه‌ های رودخانه دامن به جا مانده بود مشاهده شد.
 
وی افزود: به سبب خشکسالی‌ های چند سال اخیر بعضا مشاهده شده که پلنگ گرسنه به سبب کمبود طعمه وحشی، مجبور است برای تغذیه به پایین دست گدار بیاید.
 
سرپرست حفاظت محیط زیست سیستان ‌و بلوچستان بیان داشت: تیغ آب منطقه‌ ای در حاشیه رودخانه دامن است که به سبب شرایط کوهستانی و تپه ماهوری شرایط مناسبی برای رویش گیاهان و زیستگاه جانوران وحشی دارد.
 
وی گفت: گز، کهور، کنار، قیچ، داز، اسکنبیل، ترات، استبرق و برخی گونه‌ های گیاهی و همچنین پرندگانی نظیر تیهو، کبک، باقرقره، هوبره، دراج، قمری، یاکریم، سبزقبا، ماهی و زنبور خورک و پستاندارانی نظیر پلنگ، کل و بز، قوچ و میش، خرگوش، خدنگ، شغال و روباه از گونه‌ های جانوری این منطقه زیست محیطی است.
 
دامن در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان در حاشیه محور ایرانشهر واقع شده است.

مرد 90 ساله با 4 زن، 180 فرزند، نوه و نتیجه!

مرد 90 ساله برزیلی از چهار زن صاحب 50 فرزند است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه تلگراف، «لوئیزکاستا» که کارگر مزرعه است از دو زن اولش 34 فرزند، ‌از زن سومش 15 و از همسر آخرش صاحب یک فرزند است.

کاستا همچنین صاحب 100 نوه و 30 نتیجه است.

او که نام تمامی فرزندانش را به یاد ندارد، گفت: فقط می‌دانم تعداد زیادی فرزند، نوه و نتیجه دارم.

یکی از زنان این مرد گفته است که او هیچ وقت با ما بدرفتاری نمی‌کند و اجازه نمی‌دهد که ما احساس کمبود داشته باشیم.

زندگی نامه کوتاه سرهنگ قذافی

سروان معمرقذافی دوران جوانی را در بیابانها همراه با قبیله اش سنوسی زیر سیاه چادر ها می

گذرانید.او علاوه بر قران سه کتاب دیگر را هم بسیار مطالعه می کرد.فلسفه انقلاب از جمال

عبدالناصر و دو جلد متن کامل سخنرانیهای ابراهام لینکلن رییس جمهور امریکا در زمان جنگ

علیه جنوبیهاوخاطرات ژنرال انگلیسی مارشال لرد مونتگمری


ادامه مطلب ...

پخش پول های کامیون حمل اسکناس در جاده + عکس


به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه خبری آتی نیوز به نقل از یورو نیوز؛ پخش شدن اسکناس های یک کامیون حامل پول برای ساعات مدیدی، عبور و مرور در یک بزرگراه در جنوب هلند را متوقف کرد. این کامیون حامل اسکناس های 10، 20 و 50 یورویی بود که ناگهان به علت باز شدن درهای آن، بخش عظیمی از اسکناس هایی که این کامیون حمل می کرد به روی جاده پخش شد.

پلیس می گوید به منظور کنترل اوضاع مجبور شده است برای ساعاتی بخشی از بزرگراه را مسدود کند تا امکان جمع آوری اسکناس ها فراهم شود.

سرنشینان اتومبیل هایی که از این بزرگراه گذر می کرده اند اقدام به توقف و جمع آوری این اسکناس ها کرده اند که به گفتۀ پلیس تعدادی از این افراد پول های جمع آوری شده را به مقامات پلیس تحویل داده اند. البته تعداد زیادی نیز بعد از جمع آوری پول محل را ترک کرده اند که پلیس از این افراد خواسته است پول ها را بازگردانند.

تا کنون رقم دقیق اسکناس های مفقود شده اعلام نشده است.

ادامه مطلب ...

شیشه عمر دختر فراری شکست


جوان 32 ساله‌ای که اعتیاد شدیدی به شیشه و کراک دارد پس از قتل یک دختر فراری با قفل کردن درها و تهدید ماموران اجازه نداد کسی وارد محل جنایت شود.

به گزارش «جام‌جم»، شامگاه پنجشنبه هفته گذشته و به دنبال تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع جنایتی در خیابان خاوران، خیابان رستمی، ماموران کلانتری 132 نبرد عازم محل شدند.

با حضور ماموران در محل معلوم شد جوان 32 ساله‌ای به نام سعید، پس از قتل یک دختر فراری در پشت‌بام منزل پدری‌اش با قفل کردن درها و تهدید با چاقو اجازه نمی‌دهد کسی وارد محل شود.

با گزارش این جنایت به بازپرس شاهنگیان، دستور قضایی صادر و با ورود ماموران به محل، متهم خلع سلاح و دستگیر شد.

با کشف جسد دختر جوانی که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود، مشخص شد مقتول مهسا نام دارد که از چند ماه پیش به دلیل اعتیاد به شیشه و کراک با متهم آشنا شده است.

در تحقیق از متهم معلوم شد وی به دلیل اعتیاد در خانه‌ای که پدرش برای او تهیه کرده بود زندگی می‌کرده و هنگام استفاده از کراک و شیشه با دختر فراری در خانه درگیر شده و سپس او را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

با اعتراف متهم و دستور بازداشت موقت، وی برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران شعبه 10 پلیس آگاهی قرار گرفت تا والدین دختر فراری (مقتول حادثه)‌ شناسایی شوند.

تلفن ناشناس از قتل مادر و دختر خبر می‌داد




روزنامه ایران : در پی کشف اجساد خونین یک مادر و دختر، تحقیقات ویژه بازپرس و کارآگاهان جنایی پایتخت برای افشای راز جنایت هولناک آغاز شد.
 
حدود ساعت 4 صبح یکشنبه 13شهریور، مأموران کلانتری 110 شهدا در پی تماس یک ناشناس از قتل مادر و دختری در خانه‌ای واقع در خیابان پیروزی باخبر شده و بلافاصله راهی محل حادثه شدند. آنها پس از ورود به آپارتمان با اجساد مینو- 52 ساله- و مینا- 22 ساله- روبه‌رو شدند که با ضربه‌های مرگبار از پا درآمده بودند. همزمان با حضور محمد شهریاری، بازپرس کشیک ویژه قتل و تیم ویژه جنایی در محل حادثه و در نخستین تحقیقات دریافتند قربانیان به دست میهمان آشنا به قتل رسیده‌اند. بدین ترتیب پس از انتقال اجساد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای کشف معمای هولناک ادامه یافت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران پس از تحقیق از بستگان و همسایگان قربانیان و توجه به ضد و نقیض‌گویی‌های یکی از بستگان نزدیک مقتولان، وی را بازداشت کردند که تحقیقات تخصصی همچنان ادامه دارد.

پلیس‎ ‎کالیفرنیا مردی‎ ‎را به اتهام ‏‎ ‎گاز گرفتن‎ ‎یک مار دستگی


العربیه.نت : پلیس‎ ‎کالیفرنیای آمریکا ‏روز شنبه 3-9-2011 مردی را به اتهام گاز گرفتن عمدی یک مار دستگیر کرد.

 به گزارش تلویزیون العربیه مردی به نام دیوید سینک 54 ساله این مار را که در منزل یکی از دوستانش نگهداری می شد ، گاز گرفته است.
 
این مرد در مصاحبه با تلوزیون محلی شهر سکرامنتو " وی آرتی" با اظهار پشیمانی از این اقدام گفته است به دلیل مصرف زیاد الکل ، به یاد ندارد چه موقع این مار را گاز گرفته است."

وی افزود " به قدری مشروب خوردم که مانند یک دیوانه شدم ... نمی دانم ... مدتی است که به مشروب معتاد شده ام.

 پلیس کالیفرنیا این مرد آمریکایی را در حالی که بر روی زمین دراز کشیده و آثار خون بر روی صورت وی نمایان بود ، دستگیر و روانه زندان کرد.

بر اساس این گزارش صاحبان این مار به پلیس گفته اند که پس از آنکه به "سینک" اجازه لمس کردن مار را دادند وی به مار نزدیک شد و آنرا گاز گرفت.

 صاحب این حیوان خزنده افزود "مار" هیچ عملی را که باعث تحریک آن مرد شود از خود بروز نداده بود و این حادثه کاملا ناگهانی و غیر منتظره اتفاق افتاد.

در مقابل سینک در مصاحبه با تلویزیون آمریکا گفته است که چندان از مارها خوشش نمی آید اما قول داد که دیگر ماری را نگزد.
 
سینک افزود " معمولا مارها مرا می گزند اما این بار برعکس شد اما قول می دهم که دیگر این کار را نکنم."

 گفتنی است که " مار گزیده شده" پس از عمل جراحی دامپزشک شهر سکرامنتو ، سلامت خود را باز یافته است.

عید سعید فطر بر همه عزیزان مبارک باد


ماه پربرکت و پرمیمنت رمضان نیز بپایان رسید و رمضان دیگری هم از عمر ما سپری شد و امیدوارم روزه، نماز، طاعات و عبادات شما درین ماه پر از رحمت، مغفرت و رهایی از آتش قبول درگاه پروردگار بزرگ قرار گرفته باشد و از فیوض و برکات این ماه استفاده خوبی برده باشید.

فرا رسیدن ایام فرخنده عید سعید فطر را به شما، دوستان و فامیل تان و به همگی عاشقان و دلدادگان  در سرتاسر جهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم عید پرسرور و زیبایی داشته تا رمضان دیگر سرشار از رحمت و برکت باشید.


شیرانی 

5 عامل که ظاهر شما را پیر نشان می‌دهد

5 عامل که ظاهر شما را پیر نشان می‌دهد

بدون شک شما نیز افرادی را دیده‌اید که به اصطلاح جوان مانده‌اند و سن و سالشان به آن‌ها نمی‌خورد. به عقیده‌ی کارشناسان پیری زودرس پوست حاصل عادت‌های غلطی است که باید آن‌ها را شناخت و از آن‌ها دوری کرد.


محققان معتقدند که پیری زودرس دو حالت دارد: عامل وراثتی و دیگری مربوط به عواملی است که می‌توان بر آن‌ها غلبه کرد. به بیان دیگر شیوه‌ی زندگی و استرس‌هایی که تحمل می‌کنیم بیش از آنچه تصور می‌کنیم روی چهره‌ی ما تأثیر می‌گذارد. اما با تغییر برخی عادت‌های نادرست می‌توان از شکسته شدن ظاهر جلوگیری کرد. با این عادت‌های نادرست آشنا شوید:


ادامه مطلب ...

پاکسازی بدن در ۳ روز

همه ما فکر می کنیم که خوردن میوه یعنی خرید میوه، پوست کندنش و فقط گذاشتنش توی دهان است ولی به این سادگی که فکر می کنید نیست. بسیار مهم است که بدانیم چگونه و چه وقت باید میوه بخوریم.

شما می توانید برای پاکسازی بدن تان ۳ روز روزه ی میوه بگیرید و به مدت ۳ روز فقط میوه بخورید و در آخر متعجب می شوید از اینکه دوستان تان به شما می گویند که چقدر پوستتان درخشان و صاف شده است.

راه صحیح خوردن میوه ها چیست؟

این است که میوه ها را بعد از مصرف غذا نخورید، میوه ها باید زمانی خورده شوند که معده خالی است. اگر میوه ها را به آن صورت بخورید، نقش مهمی در مسموم کردن سیستم بدنتان خواهند داشت، بدنتان به یکباره با مقدار زیادی انرژی مواجه می شود که این انرژی به جای مفید بودن باعث از دست دادن وزن و کاهش قدرت برای انجام دیگر فعالیتهای زندگی می شود.

ادامه مطلب ...