نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

ای دل اگر عاشقی در پی دلدار باش

سلام دوستان و خوانندگان وب ، سفری را در پیش دارم  شاید نتوا نستم  وب را ابدیت  کنم، امیدوارم تا دست رسی به  نت  این آهنگ زیبا را به شما عزیزان تقدیم میکنم، تا لذت برده باشید ، برای همه شما دوستان آرزوی موفقیت میکنم ، و ما را از دعای خوب خود بی بهره نسازید .



ای دل اگر عاشقی در پی دلدار باش

بر در دل روز و شب منتظر یار باش

دلبر تو جاودان بر در دل حاضر است

رو در دل برگشای حاضر و بیدار باش

دیده‌ی جان روی او تا بنبیند عیان

در طلب روی او روی به دیوار باش

ناحیت دل گرفت لشگر غوغای نفس

پس تو اگر عاشقی عاشق هشیار باش

نیست کس آگه که یار کی بنماید جمال

لیک تو باری به نقد ساخته‌ی کار باش

در ره او هرچه هست تا دل و جان نفقه کن

تو به یکی زنده‌ای از همه بیزار باش

گر دل و جان تو را در بقا آرزوست

دم مزن و در فنا همدم عطار باش

عطار

نظرات 6 + ارسال نظر
یک دوست که از جان و دل دوستت دارد یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

ای دل اگر عاشقی در پی دلدار باش
بر در دل روز و شب منتظر یار باش
دلبر تو جاودان بر در دل حاضر است
رو در دل برگشای حاضر و بیدار باش
دیده‌ی جان روی او تا بنبیند عیان
در طلب روی او روی به دیوار باش
ناحیت دل گرفت لشگر غوغای نفس
پس تو اگر عاشقی عاشق هشیار باش
نیست کس آگه که یار کی بنماید جمال
لیک تو باری به نقد ساخته‌ی کار باش
در ره او هرچه هست تا دل و جان نفقه کن
تو به یکی زنده‌ای از همه بیزار باش
گر دل و جان تو را در بقا آرزوست
دم مزن و در فنا همدم عطار باش
عطار

محمد جان سفر خوشی را همراه با شادی برایت آرزو میکنیم در هر کجا هستی سالم و تندرست باشی .

سلام دوست عزیز کاش میگفتی کی هستی در حسرتت فرو رفتم من هم برای شما آرزوی سلامتی و شادی میکنم .

در پناه حق

مهر آتشین یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام محمد جان من به خواندن وب شما عادت کردم امیدوارم زود برگردی برایت سفر خوشی آرزو میکنم .

سلام دوست نازنین ممنون که به وب من سر میزنی برای شما هم آرزوی سلامتی مکنم .


در پناه حق

دوست فیسبوک یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام آقای نارویی عزیز سفر خوشی را برات آرزو میکنم

امیدوارم زود برگردی مجلس ما بدون شما صفا ندارد

سلام دوست عزیز شما لطف دارین برایتان آرزوی بهترینها میکنم .


در پناه حق

خیلی دوستت دارم یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام خوبی کجا میری کی بر میگردی دور یا نزدیک به هر حال برت آرزوی بهترینها میکنم . این آهنگو گوش بده


منتظرم تماسم یاهو فیسبوک هوتمیل جیمیل تویتر .


http://www.youtube.com/watch?v=GewQL1FNIM0


سلام گلم حتما ،مواظب خودت باش منم دوستت دارم جای نمیرم همین دورو برا


در پناه حق

یاسی یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام محمد جان .زیبا بود.سفر خوشی رو واست آرزو دارم.

دلتنـــــــــــــــــگی
عین آتش زیر خاکــــــستر است
گـــــــاهی فـــــــکر میکنی تمـــــــــام شده
امّـــــا یــک دفــــعه
همه وجودت را آتــــش مـــــــــــیزند

تا بعد بای عزیزم

قربانت یاسی جان شما خیلی مهربانی و همیشه به این حقیر لطف دارین

منم برایت آرزوی بهترینها میکنم .


در پناه حق

ناروئی سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://banohava.blogfa.com/

به امید بازگشتی پربارتر از قبل و نوشتن ایده های خودتان

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد