نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

نجات دختران فراری از باند فساد

جام جم آنلاین: 4 مرد و زن که با تشکیل باندی ، دختران فراری را شناسایی می‌کردند و آنها را به دام فساد می‌کشاندند ، از سوی پلیس اطلاعات امنیت زنجان شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش جام‌جم، راز فعالیت اعضای این باند هفته گذشته پس از تماس فردی ناشناس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان زنجان فاش شد.

پس از این تماس، ماموران با اطلاعاتی که از وی به دست آوردند، تحقیقات ویژه‌ای را در این ارتباط آغاز کردند و پی بردند در منزلی که 4 زن و مرد در یکی از محله‌های شهرستان زنجان زندگی می‌کنند، روزانه دختران و زنان جوانی رفت و آمد دارند.

ماموران که گمان می‌کردند ساکنان این منزل، باند فساد تشکیل داده‌اند با هماهنگی‌های قضایی، این محل را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند و سرانجام چند روز پیش، وارد این منزل شدند و 2 مرد و 2 زن را به همراه چند دختر فراری شناسایی و دستگیر کردند. 

با انتقال این متهمان به مرکز پلیس، آنها  مورد بازجویی قرار گرفتند و راز فعالیت‌های مجرمانه خود را فاش کردند.

اعتراف به گرفتار کردن دختران  در باند فساد

فریده - متهم - در اظهاراتش به پلیس گفت: از چندی پیش، من با 3 همدستم با اجاره مکانی، آن محل را پاتوق دختران فراری کردیم بنابراین اطراف پایانه و پارک‌ها پرسه می‌زدیم و دختران و زنان جوانی را که ساعت‌های طولانی در این اماکن حضور داشتند ، شناسایی می‌کردیم و پس از این که مطمئن می‌شدیم آنها از منازلشان فرار کرده‌اند، به بهانه این که منزلی برای بی‌خانمان‌ها دایر کرده‌ایم، آنها  را فریب می‌دادیم و با خود به منزل اجاره‌ای منتقل می‌کردیم و با زندانی کردنشان در اتاق‌های منزل، از آنها سوءاستفاده می‌کردیم. 

وی افزود: دختران فراری، بناچار خواسته‌های ما را قبول می‌کردند و ما آنها  را در قبال دریافت مبالغی، در اختیار مردان غریبه قرار می‌دادیم. 

پس از اعتراف این زن، 3 همدست وی هم در ادامه تحقیقات پلیسی، گفته‌های وی را پذیرفتند و به همکاری با وی اعتراف کردند. 

بنابراین گزارش، اعضای این باند و دختران فراری دستگیر شده، با دستور قضایی روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی  برای افشای راز دیگر اتهامات آنها  ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد