نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

کاهش مصرف سوخت پراید به ۵٫۴ لیتر


پرتیراژترین محصول گروه خودروسازی سایپا به زودی مصرف ۵٫۴ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر را تجربه می کند.

به گزارش موج، در حال حاضر محصول پراید در هر ۱۰۰ کیلومتر بیش از شش لیتر مصرف دارد که با نصب موتور بهینه شده بر روی محصولات ایکس۱۰۰ این رقم کاهش چشمگیری خواهد یافت.

پیش بینی شده است با اضافه شدن موتورهای بهینه بر روی محصولات پراید، شاهد کاهش مصرف سوخت این خودرو تا ۵٫۴ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر باشیم.

همچنین به گفته مدیران سایپا در برنامه ای دیگر قرار است موتورهای پایه گازسوز بر روی خودرو پراید نصب شود که بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش قدرت خودرو را در پی خواهد داشت.

نظرات 2 + ارسال نظر
معین سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام عمو
یاهو قطع شد هرکاری کردم وصل نمیشه
ببخش عمو
عمو جان در اون مورد که گفتی
بخدا من اینقد سختی دیدم که فقط دوس دارم یکی فقط باشه که بام همدردی کنه
چاکر شما هستم
انشالله که بتونم یه روز همین حرفارو با موفقیتم جبران کنم و اون روز دور نمیبینم که همه به هم افتخار کنیم
به امید اون روز

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد