نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

"کارینا کاپور" در فکر ازدواج

به نظر می رسد که رابطه کارینا کاپور و سیف علی خان خیلی جدی شده و کارینا فکر ازدواج کردن را در سر خود می پروراند :" من در حال حاضر قصد ازدواج کردن را ندارم ولی خب مثل هر دختر دیگری دوست دارم که ازدواج کنم .

من در آینده ی نه چندان دور عروس خواهم شد ولی قبل از آن خبر ازدواجم را اعلام خواهم کرد . من هیچگونه جواهرات خانوادگی که در مراسم عروسیم استفاده کنم  ندارم ، مادرم بعضی از جواهرات را به خواهرم کاریشما داده ولی من نه ! زیرا مادرم فکر می کند من لیاقت ندارم ! او می بیند که من خودم را در کارم غرق کرده ام و احساس می کند نمی توانم درست از آنها  مواظبت کنم ولی امیدوارم چند تا از آنها را به زودی داشته باشم."

کارینا در ادامه گفت : " از زمان کودکی من و کاریشما قطعات کوچکی از جواهرات را برای عروسیمان جمع می کردیم ، همیشه آرزو داشتم در عروسیم یک گردنبند بزرگ الماس به گردن داشته باشم و در این روز کادوهای زیادی به من داده شود."
کارینا همچنین اظهار داشت که دوست دارد عروسی ساده ای برگذار کند . 
او رازهایی را در مورد عروس های هندی اعلام کرد و گفت : " عروس های هندی دوست دارند که زیبا ترین و جذاب ترین فرد در جشن عروسی شان باشند . آنها همیشه بیشترین توجه را به لباسی که خود و دیگران می پوشند معطوف می کنند و به داماد توجهی ندارند و خود را با دیگر دختران مجلس مقایسه می کنند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد