نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

احضار روح، وسیله استفاده غیراخلاقی از دختران جوان

جادوگران رومانیایی مالیات ندهند،زندانی می شوند


تهران امروز: چندی پیش مخبران محلی پلیس یزد از رفت و آمدهای مشکوک زیادی به خانه مردی به نام بهروز خبر دادند.
ماموران با انجام تحقیقات محلی دریافتند این مرد 36 ساله به همراه همسر خود پاتوقی برای سرکیسه کردن خلق خدا فراهم کرده و با عنوان فالگیری با قرآن و دادن دعای گشایش کار و .. مردم را تیغ می زند. کارآگاهان با اعزام چند نفر از ماموران خود در ظاهر مشتری به منزل این مرد به اطلاعات دقیق تری از کسب و کار غیرقانونی بهروز دست پیدا کردند.
ماموران اعزام شده گزارش دادند که متهم و همسرش با عنوان داشتن کرامات روحی و ارتباط با ارواح مقدس و اجنه برای خود معرکه ای راه انداخته و به سوءاستفاه از شهروندان گرفتار و خرافاتی می‌پردازند.
با هماهنگی با مقامات قضایی حکم تفتیش خانه مورد نظر صادر و ضابطین قضایی با کندو کاو منزل به مقداری خرت و پرت از جمله نوشته های عجیب و غریب، جوهر و دوات، قلم موهای مخصوص دعانویسی ، رمل ، اسطرلاب و ... دست پیدا کردند.آنها در گفت وگو با تعدادی از مراجعین به این خانه فهمیدند این زوج با ترفندهایی خاص و به بهانه های مختلف هر بار مبالغ هنگفتی را از مشتریان خود گرفته و با وعده سر‌خرمن حل مشکلات آنها از ایشان کلاهبرداری می‌کرده اند.
 یکی از مشتریان گفت: از طریق یکی ازاقوامم با این زن وشوهر آشنا شدم. دختر دم بختی داشتم که هنوز شوهر نکرده و نگران آینده وی بودم. وقتی پیش این زوج آمدم آنها با دادن این قول که طولی نخواهد کشید که بخت دخترم باز خواهد شد یک نوشته نامفهوم به من داده و دستوراتی را هم نیز ضمیمه آن کردند. آنها در قبال این کار چند صد هزار تومان نیز از من دریافت کردند. اما پس از مدتی هیچ اتفاقی نیفتاد و هیچ گرهی از مشکل من باز نشد . حالا آمده ام از آنها بپرسم چرا دعایشان نتیجه ای نداده است؟!
ماموران همچنین در ادامه پرس و جو ها از اقدامات شیطانی بهروز نیز پرده برداشتند. چرا که اطلاعاتی به دست آنها رسید که حاکی از استفاده غیر اخلاقی این مرد از بعضی زنان و دختران مراجعه کننده داشت. طی این سوءاستفاده ها متهم به بهانه احضار ارواح ازبعضی زنان و دختران می خواسته در وضعیتی نامناسب ظاهر شده و سپس با آنها روابط غیر شرعی برقرار می کرده است.
گفتنی است به‌رغم این اطلاعات هنوز این پرونده شاکی خصوصی ندارد و به همین خاطر متهمین با قرار قضایی آزاد هستند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد